Reklamační řád
Nefunguje vám zakoupená softwarová licence?
Pokud Vám nefunguje zakoupený softwarový produkt, před jeho reklamací doporučujeme využít jednu z následujících možností:
- Prostudování návodů zakoupených softwarových produktů
- Využití bezplatné asistence našeho operátora
Jak zadat reklamaci?
Pokud nechcete využít ani jednu nabízenou variantu a chcete softwarový produkt reklamovat ihned, reklamaci zahájíte zasláním e-mailu na adresu: podpora@spaider.cz, do předmětu e-mailu napište: Reklamace.
E-mailová zpráva by měla obsahovat číslo faktury k zakoupené softwarové licenci, podrobný popis, proč chcete software reklamovat a jako přílohu připojte screenshot(y) s chybovou hláškou.
Po obdržení vaší zprávy se s vámi spojí náš technik, který s vámi reklamaci zkonzultuje a zároveň navrhne vhodný způsob řešení.